Czym naraził się Hardkorowy Koksu i jakie zasady złamał?

Robert Burneika, znany też jako Hardkorowy Koksu, był gościem w kilku programach na youtube‘owym Kanale Sportowym. Hardkorowy Koksu naraził się widzom i organizatorom, łamiąc jedną najważniejszych zasad sprzedaży.

W jednym z odcinków Hardkorowy Koksu zachwalał oferowane w swoim sklepie internetowym preparaty dla kulturystów, które nie są dopuszczone do sprzedaży w Polsce. Gdy sprawę nagłośnili internauci, Kanał Sportowy zerwał współpracę z Burneiką i usunął odcinki z jego udziałem.

Reklamując nielegalne suplementy Robert, stracił dużo zaufania widzów i wiarygodność.

Zobacz całość materiału do końca na Youtube –>>>Link do wideo

1. Zaufanie i wiarygodność, która jest walutą przyszłości

Bardzo łatwo stracić zaufanie i wiarygodność, o czym przekonał się Robert.
O czy Ty powinieneś pamiętać?

Jeśli Twój produkt działa i ty sprawiasz wrażenie wiarygodnego autorytetu, to klient kupi prawie każdy produkt, który Ty lub inny wiarygodny autorytet promuje.
Niestety wielu celebrytów nadużywa autorytet do reklamowania sprzedaży często niskiej jakości a czasem nawet szkodliwych produktów.

Czego przykładem jest kwestię ostatnich kontrowersji z udziałem Roberta Burneiki na kanale sportowym.

2. Klienci kupują Ciebie, a nie produkt, który sprzedajesz

Nieważne co sprzedajesz i czym handlujesz. Bez zwrócenia uwagi, zainteresowania i ciekawości zbudowania zaufania i umiejętności zamknięcia sprzedaży, to Twoje wyniki sprzedażowe będą marne. Chyba że masz monopol na dzielnicy, a znajomość produktu, który sprzedajesz, dopełnia całości.:)

Sprawdźmy to:

Załóżmy, że potrzebujesz operacji nosa i masz do wyboru dwóch “profesjonalistów” na dzielnicy. Obaj wykonują transformacje nosa w sposób dopasowany do charakterystyki ich zawodu i obaj chcą pieniędzy za swoje usługi.

  1. Uśmiechający się do Ciebie, zainteresowany Tobą z 10-letnim doświadczeniem w swojej profesji rozrabiaka w lokalnej bramie.
  2. Uśmiechający się do Ciebie, zainteresowany Tobą z 10-letnim doświadczeniem w swojej profesji chirurg plastyczny w lokalnej klinice.

Komu z większym entuzjazmem przekażesz z większym zaufaniem swoje pieniądze i jest szansa, że zarekomendujesz go znajomym?

3. Potencjalny klient porozmawia z Tobą tylko wtedy,gdy czegoś potrzebuje

Prawidłowo zidentyfikuj pilne problemy i potrzeby klienta i uświadom go. Ile traci miesięcznie i rocznie przez to, że główny problem nie jest rozwiązany. Klient musi być pewny, że twój produkt może mu dostarczyć rozwiązanie jego problemów.

Przykład:

Często trafiają do mnie sprzedawcy internetowi, którzy sprzedają tylko za pośrednictwem serwisu Allegro. Prawie zawsze ich boli to, że płacą wysokie prowizje od sprzedaży rzędu 10-50 tys. złotych miesięcznie. Większość nie ma pomysłu jak obniżyć koszty, zdywersyfikować kanały sprzedaży i odzyskać wolny czas i spokój. Wielu z nich działa bez strategii i z czasem staje się niewolnikiem Allegro i jeszcze za to płacą od 100 do 500 tys. rocznie.

Można inaczej:

Wiesz, że jako sprzedawca internetowy w 1 miesiąc w prosty możesz dopasować strategię działania. Czas zdywersyfikować kanały sprzedaży zwiększyć zysk i obniżyć koszty ok 30% ?

Czy w takim przypadku chciałbyś się dowiedzieć więcej?

4. Im łatwiej używać Twojego produktu tym lepiej

Jeśli klient widzi, że łatwo można użyć produktu i efekty są widoczne od razu to jego pewność zakupu rośnie.
Dzieje się tak, ponieważ ludzie nie dbają o produkty – zależy nam na postępie , polepszeniu życia..

Klienci nie chcą kupować lepszych aparatów – chcemy stać się lepszymi fotografami.

5. Im bardziej klienta coś boli tym szybciej zacznie działać

Uświadom klientowi, jaki będzie koszt niepodjęcia decyzji, braku działania i ile traci w związku z tym energii, czasu i pieniędzy. Klient będąc świadomym szybciej będzie w stanie kupić Twój produkt.

Bez motywacji klienta do zmiany, szansę do zamknięcia sprzedaży będą niskie.

6. Zawsze musi być zamknięcie.

Zamknięcie sprzedaży to jeden z ważniejszych etapów rozmów handlowych. Etap ten przesądza o skuteczności prowadzonych pertraktacji. Pamiętaj, że niemniej istotne są wcześniejsze etapy komunikacji z klientem. Prawidłowo rozpoznane potrzeby klienta pomogą, zaproponować mu konkretne rozwiązanie, nawiązać relację i pozyskać zaufanie kontrahenta.

7. Nie wszystkie oferty są warte zamknięcia

Jeśli ktoś jest lekceważący, nie ma musisz to tolerować.
Pieniądze nie są warte zachodu.

WAŻNE

Zacznij działać, póki się da.

Idź tam, gdzie Ciebie, Twój biznes i Twoje pieniądze potraktują najlepiej”

Jeśli możesz pracować zdalnie, znasz język angielski, chcesz przestać płacić wysokie składki, podatki i podnieść sobie standard życia, to warto rozważyć dopasowanie strategii działania. Dzięki temu możesz zwiększyć swoje dochody od 50 – nawet setek tysięcy złotych rocznie lub więcej, jeśli dopasujesz odpowiednie rozwiązania.

Jak to zrobić w praktyce?

Dobre Praktyki – co działa u innych?

Jeśli możesz pracować z dowolnego miejsca na świecie i mieszkasz i przebywasz ponad 183 dni poza Polską, to masz ogromne możliwości zabezpieczenia swojego majątku i aktywów. Możesz również zaplanować zmianę rezydencji podatkowej na zagraniczną w legalny sposób dzięki kilku rozwiązaniom:

Czyli:

  • Dopasowanie modelu biznesu
  • Zagraniczne spółki Offshore
  • Zagraniczna bankowość
  • Zmiana rezydencji podatkowej
  • Zmiana centrum interesów życiowych
  • Uzyskania stałego pobytu za granicą
  • Zmiany obywatelstwa

Jak to zrobić w praktyce?

Zrób to sam –>>>Materiały do samodzielnej pracy

Indywidualne wsparcie —>>Bezpłatna konsultacja wstępna

Published On: August 30th, 2022 / Categories: Geolokalizacja Biznesu / Tags: , , /